Predstavte si malú firmu s pár desiatkami zamestnancov, ktorá roky stabilne prosperovala vďaka kvalitným službám a lojálnym zákazníkom. Všetko fungovalo zaužívaným spôsobom a žiadne procesy sa od založenia firmy veľmi nemenili. Vo firme používali najmä fakturačný systém a jednoduchý krabicový web s e-shopom. Zákazníci oceňovali najmä kvalitný tovar a rýchle dodanie. Tieto riešenia postačovali roky na bežnú prevádzku, ale… Jedna konkurencia mala lepší e-shop, iná rýchlejšiu zákaznícku podporu, ďalšia zas spoľahlivejšie riešila reklamácie.
Nikto z nich neponúkal všetky výhody pod jednou strechou. A práve v tom videl majiteľ firmy príležitosť posilniť svoju pozíciu tým, že zákazníkom ponúkne kompletný a profesionálny servis. Všetko naraz a na jednom mieste. Zároveň sa objavil aj tlak zvnútra firmy. Zamestnanci požadovali menej administratívnej záťaže a čoraz častejšie pripomínali, že pri aktuálnom počte ...