Výdavky na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v ZDP

Náklady spojené so zaisťovaním bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je povinný znášať zamestnávateľ. Výdavky s tým spojené patria do skupiny výdavkov vynaložených zamestnávateľom na pracovné a sociálne podmienky a starostlivosť o zdravie zamestnancov a zahŕňajú sa do daňových výdavkov v rozsahu a za podmienok ustanovených v § 19 ods. 2 písm. c) ZDP. Vynaložené náklady v rozsahu povinností ustanovených pre zamestnávateľa zákonom o BOZP sú aj daňovo uznanými nákladmi.

Obsah

Dátum publikácie:16. 8. 2017
Autor:Ing. Iveta Petrovická
Oblasti práva:
Správne právo / Dane a poplatky / Daň z príjmov
Pracovné právo / Pracovné právo a personalistika / Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
Právny stav od:1. 1. 2017
Právny stav do:31. 12. 2022

Zamestnávateľ je podľa § 147 Zákonníka práce povinný v rozsahu svojej pôsobnosti sústavne zaisťovať bezpečnosť a ochranu zdravia zamestnancov pri práci a na ten účel vykonávať potrebné opatrenia vrátane zabezpečovania prevencie, potrebných prostriedkov a vhodného systému na riadenie ochrany ...


 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

Prihlásiť

 


 

Nemáte prihlasovacie údaje?

Ročný prístup si môžete objednať v našom e-shope:

Výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 


Autor: Ing. Iveta Petrovická

Súvisiace vzory

Súvisiace príklady z praxe

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

Funkcie

Partner

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.