Elektronická komunikácia prostredníctvom e-mailu sa stala už dávno každodennou súčasťou pracovného, ale aj súkromného života. V pracovnej oblasti však okrem klasického mailu od jedného odosielateľa jednému či viacerým adresátom v rámci organizácie, prípadne našim obchodným partnerom môže nastať aj situácia, keď chceme informáciu distribuovať viacerým adresátom naraz.
Z dôvodu úspory času, ako aj z iných dôvodov, akými môže byť napríklad potreba špecifického dizajnu a linky vedúce k špecifickému obsahu napríklad na našej webovej stránke, siahneme občas aj po inom nástroji, ako je klasický e-mail.
Dnes je na trhu k dispozícii množstvo služieb, resp. nástrojov, ktoré umožňujú organizáciám komunikovať s adresátmi automaticky. Organizácie si pri výbere spravidla vyberajú z týchto nástrojov také, ktoré sú intuitívne, jednoducho použiteľné aj pre laického používateľa, ponúkajú viacero variantov dizajnu a sú k dispozícii zadarmo, prípadne za nízke ceny. Len málokedy do výberových ...
Súvisiace právne predpisy ZZ SR