Štatút marketingovej súťaže – vzor

Prevádzkovatelia sa často rozhodnú uskutočniť marketingovú súťaž. Súťaž sa môže  uskutočniť napríklad prostredníctvom nákupu na e-shope prevádzkovateľa alebo prostredníctvom komentovania príspevkov na sociálnych sieťach. V oboch prípadoch ale musí prevádzkovateľ súťaže disponovať tzv. štatútom súťaže.

Dátum publikácie:11. 4. 2022
Autor:JUDr. Jakub Pavčík
Oblasti práva: Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov
Právny stav od:1. 4. 2022

Štatút marketingovej Súťaže Organizátora („názov spoločnosti“)

Štatút súťaže (ďalej len „súťaž“)

 

Čl. I

Vyhlasovateľ (prevádzkovateľ) a organizátor súťaže

 

  1. Vyhlasovateľom a organizátorom súťaže („názov súťaže“) je spoločnosť („názov spoločnosti“), so sídlom („sídlo spoločnosti“), IČO: („IČO spoločnosti“), zapísaná v obchodnom registri („zápis spoločnosti v obchodnom registri), (ďalej len „názov spoločnosti“ a/alebo „Vyhlasovateľ“ a/alebo „Organizátor“).
  2. Tento štatút stanovuje pravidlá súťaže, všeobecné podmienky pre účasť v súťaži, práva a povinnosti jej účastníkov a pravidlá pre určenie víťazov súťaže. Štatút súťaže v plnom znení bude k dispozícii na internetovej stránke („webové sídlo Vyhlasovateľa“) a v sídle Vyhlasovateľa.
  3. Cieľom súťaže je reklama a podpora predaja výrobkov značky („názov značky/firmy“).
  4. Súťaž sa uskutočňuje na území Slovenskej republiky.

 

Čl. II

Trvanie súťaže

 

  1. Termín súťaže je stanovený na obdobie od „dd.mm.rrrr“ 08:00 do „dd.mm.rrrr“ 16:00 hod. Žrebovanie výhercov sa uskutoční „dd.mm.rrrr“ o 12:00 hod.

 

Čl. III

Osoby oprávnené zúčastniť sa súťaže

 

  1. Účastníkom súťaže môže byť každá fyzická osoba s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky, ktorá najneskôr ku dnu ukončenia súťaže dovŕšila vek 18 rokov (ďalej len „Účastník súťaže“).
  2. Zo súťaže sú vylúčené osoby, ktoré sú v pracovnom pomere alebo v pomere obdobnom pracovnému pomeru k Vyhlasovateľovi a zároveň sa priamo podieľajú na ktorýchkoľvek nasledovných činnostiach súvisiacich s prevádzkovaním a organizovaním súťaže: príprava, spracovanie a vyhodnotenie údajov pre účely súťaže a určenie výhercov súťaže.
  3. Zo súťaže bude vylúčená každá osoba, ktorá svoj výsledok v súťaži dosiahla v rozpore s dobrými mravmi alebo platnými právnymi predpismi, napríklad neoprávneným zásahom do mechanizmu súťažnej hry.
  4. Všetky osoby, ktoré splnia podmienky súťaže, budú automaticky zaradené do losovania. Losovať sa bude 1 výherca (X výhercov).

 

Čl. IV

Pravidlá súťaže

 

  1. Zúčastniť ...


 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

Prihlásiť

 


 

Nemáte prihlasovacie údaje?

Ročný prístup si môžete objednať v našom e-shope:

Výhody predplateného prístupu nájdete v časti O PORTÁLI

 


Autor: JUDr. Jakub Pavčík

Prílohy

  • Štatút marketingovej súťaže – vzor / 24 kB

Súvisiace odborné články

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

Funkcie

Partner

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.