Úvod
V poslednom období je významným trendom v online prostredí vzostup sociálnych sietí. Čoraz viac spoločností využíva sociálne médiá na udržiavanie kontaktu s klientmi, informovanie o svojej činnosti, hľadanie zamestnancov prostredníctvom sociálnych sietí, organizovanie súťaží, vytváranie profesionálnych kontaktov alebo na spájanie sa s ľuďmi s rovnakými záujmami či názormi.
Sociálnymi médiami sa chápu online platformy, ktoré umožňujú vytváranie sietí a komunít používateľov, ktorí si medzi sebou vymieňajú informácie a obsah. Medzi kľúčové charakteristiky sociálnych médií možno zahrnúť schopnosť spoločností registrovať sa s cieľom vytvárať si vlastné „kontá“ alebo „profily“, komunikovať medzi sebou prostredníctvom výmeny obsahu, ktorý vytvoria používatelia alebo niekto iný, rozvíjať kontakty a budovať siete s inými používateľmi.
Fanúšikovská sieť na sociálnych sieťach – tzv. funpage
Mnohí, ktorí vytvoria fanúšikovskú sieť na sociálnej sieti, hovoria, že nespracúvajú predsa žiadne osobné údaje. Oni nevedia kto sa skrýva pod nickom, nenútia, aby ľudia mali fotografie a podobne. Spoločnosť Meta Platforms Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, ...
Súvisiace usmernenia, pokyny, nariadenia
Súvisiace právne predpisy ZZ SR